" Eleven minutes"

Den boken. Inte manga bocker lamnar spar nar man laser/ har last dom klart... Paulo Coelho ( kommer ihag hans namn idag) ar en av dom forfattare som lyckas fa igang geniknolarna. Jag kan absolut saga att jag ar mentalt utmaddad. Har last halva boken. VIll bara las aklart, samtidigt so jag bhover pauser for att ta in allt. Det ar sjukt att en sketen liten bk gor sa mycket. Men det gor den.

Jag har sa mycket som pagar for ovrigt i mitt lilla huvud. Ge mig tillbaka ett normalfullt huvud, nu svammar allt over. Jag vet inte vad jag sysslar med for att vara arlig. Jag antar att det handlar om att satta granser, att hitta sig sjalv, sjalvfortroende(trodde de fanns men nja), att hitta andra...Att forsta andra. Att lita pa dom. Och att acceptera att alla inte ar som du. Att alla inte tanker som du...

Just nu ar jag pa rymmen undan det oundkomliga. Jag maste klara ut vissa saker for att kunna bli av med allt overfullt tjoffs. Men jag tror allvarligt, att ytterligare en veckas lidande star pa schemat. Sen kommer det nog lugna ner sig. Annars far nogon se till att det gor det for det har funkar inte. " I'm pulling the trigger" som en av songerna gar. Jag gor nog det. verkligen. Som ett barn som ser hur langt dom kan ga innan gransen ar nadd.. maste ocksa inse vissa saker..

How can it be girl? Youre such a runaway. You chase the dream from heaven above.  Jag maste komma till insikt med att det inte finns, det jag jagar. Jag ska vara glad for det jag har, inte leta efter det obefintliga. Men det tar ett tag o inse att ens drom inte finns pa riktigt. Mer som en saga...

Nu ska jag flla huvudet lite till med massa skumma tankar..ska skriva in lite utdrag imorrn eller sa, da far ni se vad jag brottas med..

Love from Colerne x.

Kommentarer
Postat av: Becca

Miss you darling. Love from Norrköping-Sweden

2008-02-22 @ 19:37:52
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0