Bra dag?

Ja skulle nog kalla det för det faktiskt. Stallet imorse, dock ingen ridning, det regnade för mycket. Så plcokade bajs i nån timme, det var bara ceasars box! catherine gjorde sdom andra tre på samma tid som jag gjorde en, men min var finast för jag var noggrannast:) hehe. Ska testa igen imorrn, hoppas på ridning.

Kom hem, gick min långa promenad igen, tog hundarna. Tänkte inte gå den först, men kände att detr behövdes. Becky kom körandes på vägen och vi pratade lite. Sa att jag var rädd att det skulle börja regna igen, mörka moln över Colerne. Hon bara vill du hoppa in? Jag tackade nej, behövde gå och tänkte jag hinner nog hem. Ångrade mig nästan en kvart senare, pustandes i sista backen och blöt hela vägen in till bhn...härligt. Men bar apå ena sidan roligt nog..håret dröp iaf, det hade varit något för bigcal att mobba mig för hehe.

Hämtade barnen, en jätteglad TOby kom ut, han hade fått fem stickers och tre meriter, eller hur de nu var, vilket är bevis på att dom varit duktiga. Är stolt och glad för hans skull!

Senare efter matlagning och pratstunder med både Cal och Toby så var det dgas för Cal att åka till Douggie(barnas pappa) och jag o toy sprang ner till Lorraine för att hätma connie. Sååå söta jack russelvalpar har dom, fick plats i min ena hand! åhh jag är kär=) Vi tre lekte "tag" hela vägen tillbaka. Har haft en toppenkväll emd ungarna, önskar alla dagar var såhär. Det är nu man inte vill åka hem. Sian och Georgia kom förbi med, gullungen. Hon kan ta på sig jackan själv om man lägger den rätt, hon sticker in armarna, lyfter dpom över huvudet och vips:)

FIck allt smink jag beställt med, helt nytt förråd nästan och tre hundra kr fattigare. Fick så himla mycket för dom pengarna så det var de garanterat värt. Skulle kostat minst det dubbla. =) Imorrn kväll blir de thai restaurant,ross fyller år, hum måste fixa ett kort och någon present? får fundera imorrn...

Älskling du gjorde min kväll. Du anar inte hur mycket nåogt så litet kan betyda så mycket...

Nej nu ska jag avr amer social med Julie, skulle gått ner för en halvtimme sen. Kan ju vara mer social med henne iaf än på msn. Hon sa förut typ " sitt och var spocial med oss för en gång skull". inte riktgit så men det var menat så. hehe. långt bra snack med båda och sen även med nick. Gillar honom, han och julie passar varnadra för perfekt, dom kan få mig att få tårar i ögonen. Suck. den kärleken

Lots of love.
Josefina<3 .x.

image179

Kommentarer
Postat av: Jessica Essén

hehe åå.. Det är det värsta som finns, men att det är roliga helger gör ju bara att veckorna går fortare.. Och jag får min vita mössa :) Jag har ju min pojke i Arboga :) Pendla pendla.. Hur har du de då jossan? händer det nå kul i din lilla by? kramar

2008-02-05 @ 23:51:20
URL: http://jessicaessen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0