Juldag = Great fun!

Okej dagen var  skitlång, 11-20 på jobbet var segt. Väldigt segt. Pratade med en gubbe som var i korven i ca en halvtimme av min dagliga timme där. Förstår ni hur DÖTT det var?? Dessutom bråkade jag lite med min inte så omtyckta kassaledare som driver mig till vansinne. Linda min ängel i förbutiken piggade upp mig med att ge mig min belöning för mina 71 sålda trisslotter! Ett paket och en ask noblesse. Paketet visade sig innehålla sju st jullotter ( vann 10 kr på en), ett nyckelband, ett svettband och dam dam dam dam! Två biobiljetter! TUSEN TACK :D

Det var att sminka sig för kvällens festande på jobbet medan jag väntade på skjuts, har aldrig varit så snabbatt göra mig iordning! Hade 40 min på mig att duscha, raka benen, sminka mig, fixa håret, välja kläder, packa väskan OCH äta. Fattar ni vilket rekord detta är???:)

Blev hämtad av en full bil med folk jag egentligen inte känner så väl men vi hade jäkligt kul iaf! Massa roligt folk på otten, och jag säger bara oj vilken kväll! Mot slutet blev beslutsångesten total. ev framtid eller impulsivitet?? Ja, ni som känner mig vet ju vilket jag valde. Kanske ångrar jag mig lite idag. Eller kanske inte. Jag vet ju vad jag fick men inte vad jag gick miste om....Nåväl, är det menat så kommer det tillbaka.

Idag har vi firat jul med pappa, har fått massa fina paket :) Mycket trevligt har de varit, trots en del baksmälla och trötthet har jag tagit mig igenom dagen bättre än jag kunnat drömma om.!

Nu blickar vi frammåt mot ett spännande nyårsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0