Palace, Tre Brudar och en himla massa Sörpingsbor!

Hej på er!

Oj oj, vilken trevlig kväll jag hade igår! Efter att ha jobbat hela dagen med tejprullarna var jag kanske inte jättesugen på att gå ut. Men humöret gick upp i topp vartefter timmarna närmade sig kväll. Det blev som så att jag smet hem till Kristina, barndomskompis. Tänkt att vi har känt varandra så länge vi kan minnas, men igår var det premiär för mig att se hur hon faktiskt bor här i Norrköping. Tufft;) Hehe. Träffade på Tessan och Nina, trevliga tjejer, men Nina skulle tyvärr inte ut.
image230
Vi blev hämtade av en snäll fuffe, och oj sex pers i den lilla bilen, och det är inte direkt minimini-storlek på någon av oss, det blev TRÅNGT. men det gick. haha. Tog oss in på Palace, lite folk till en början som vanligt. men helt plötsligt började det ploppa upp en hel bunt med folk från sörping, kända, bekanta och ickebekanta. Haha. Det vimlade av dom, tror det bara var tysken, becca och nicke som saknades? Ruskigt kul. Vi tjejer dansade runt med alla möjliga, vi for fram som virrvelvindar mellan dansgolven. hehe. Det var PRECIS så jag ville ha kvällen:)

En viss finspångsbo fanns på bekvämt avstånd med, hehe, men kvällen avslutades på Max i sann sörpingsanda, det vill säga schysst trackande av varandra, av någon anledning var det väldigt mycket på mig igår kväll, hum, hehe men det var skoj ändå. Det var rusning när Nicke äntligen kom och skulle skjutsa hem oss alla. Stackars Nockis och Hannes fick vänta på andra omgången, jag lyckades få plats i första(A).

Ingen baksmälla idag direkt, sovit jättegott för första gången på gud vet hur länge, och tja vakande med pyjamaströjan ut och in, men tror nog det berodde på att de var mörkt, snarare än att det fanns alkohol i kroppen.

Jag undrar om allt är bättre eller sämre nu? Det är nog båda och. image231

TACK snälla alla vänner som var ute o tumlade runt på Palace golv igår, vad trevligt och ha er som sällskap! Extra tack till Nicke och Fuffe som skjutsade på alla, och tja, extra tack till Kristina och Tessan som ställde upp med kort varsel:) Och till fie förstås utan dig hade det blivit ont om, tja du vet ;) Det hade inte blivit lika roligt utan nån promille i blodet:P hihi.

Ev viken idag. Får se. PUSS på er, hoppas ni har en fortsatt trevlig helg!

P.s Att få in bilder på alla, är helt enkelt omöjligt. Så jag försöker inte ens. Har iaf en bild med flest igenkända på.;) Jag och fie också. Kristina! Jag har INGA kort på oss. Hur sjukt är det? Lika sjukt som att det var första gånger jag var hemma hos dig igår antar jag;) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0