I viken igen då..

Då så. Var Man i viken igen. Kom ner igår kväll efter ännu en spännande dag på jobbet. Allt gick bra, jobbade med massor nytt folk, pappa sprang förbi några gånger, Sandra och Mattias tittade också in en sväng. Minsann. Blev hämtad av Ove, kom inte ner förrens efter sex tiden. Lagade mat, sen kastade jag mig upp på Pärlan o red en sväng. Lina fick följa med på Jasen, hon var så duktig:)

Snart flyttar pållarna till Sandra.;) Då blir de mer ridning i veckorna:). Kom in och fixade kvällfika, kollade klädkatalog, och ja, givetvis ska jag väl beställa lite(A) Sen följde jag lina en bit på vägen, såg att d elyste hos mormor o morfar så tittade in hos dom. Inte varje dag jag träffar dom ju;) Klockan var halv 11, dom var nog lite chockade. Kom hem strax före halv tolv, gick o la mig men somnade inte på ett flertal timmar. Min kropp tyckte visst det var dags att vakna redan kvart över fem imorse, det var så himla ljust i rummet! hade glömt dra för gardinerna, men dom gjorde ändå ingen skillnad märkte jag senare. Gick upp kvart över sju. Det säger väl inte så lite kanske. jag börjar 14 idag...

Nu sk ajag ut o rida, o sen ta en tidigare buss in till stan så jag hinner hem till pappa en sväng. Måste duscha o få i mig lite lunch. V får se. Eller så kankse jag ska rensa ur lite kartonger. Vet inte än.

Ikväll får jag träffa min underbara FIeddelii också som äntligen kommer hem till Norrköping:D Wuhu!

Ha en bra torsdag allihopa. SOlen skiner ju ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 08:43:27
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0