Klumpedunsa

Oj oj vilken dag..hum har egentligen inte hänt mycket....Har nördat vid datorn mest hela dagen, spöade becca två gånger av tre i sänka skepp:) hihi...testade julies pilatesboll och gjorde massa övningar, haha inte lätt med balansen ibland alltså, hoppade över de övningar där dom varnar för att man kan slå sig om man har grejer i närheten..bord, hundar, strykbräda och strykjärn var farligt nära, så nae:P Bra träning iaf, det blir varje dag hädanefter..o sen läste jag att tio minuter på studsmattan motsvarar 30 minuters jogging, så då la vi ner de med:P haha

Lagade mat på eftermiddagen idag efter julies instruktioner, vart liite mycket mjölk i potatismosen, men tur de annars hade de inte täckt all köttfärs i pajjen :P och kunde ju haft i mer köttfärs så de blev mer och äta, men nu vet jag til nästa gång..sen skedde misstaget:O Hämtade påsen med ärtor i frysen, dom flesta normala männsikor ( iaf  jag och min familj) sätter påklämmor på öppnade förpackningar, men jag tar klivet ut i köket och ska öppna påsen lite, öppningen är lika stor som påsen, och eftersom det är ärtor, rullar halva påsen över fingrarna på mig, ärtor över hela golvet!!!! Det var som en dålig film, haha...julie sa, nu hittar vi ärtor i flera veckor framöver...de kan jag lvova, några timmar senare hittade jag ärtor ända in i mitt rum, dom är överallt! Kan ju tillägga att min rum faktiskt är precis bredvid köket men iaf;)

Annars ja vad ska vi säg aom dagen?? Fick två brev idag, åhh vad dom lyser upp mina dagar, ängel och farmor! Min farmors första brev på svenska, hon pratar jättebra men har aldrig skrivit..såå stolt, har svarat nu, sex sidor blev det och är riktgit nöjd med mig själv! FÅr se om jag hinner posta imorrn,ska ju med shawniee till Bath och shoppa! måste börja göra en lista hehe* ;)

Älska skype<3 bästa som har installerats på min dator tror jag:) såå mycket bättre än msn;) Skaffa nu! Så kan vi prata flera på en gång:D


Imorrn om jag hinner ska jag göra negerbollar! Och jag, jag skrev negerbollar! För för mig heter det precis så, det har inget med något annat att göra..Lovar!;)

Och det var en sak till, mamma läste mailen som du fått tillbaka, skulle inte ha gjort de..skirv inte sådant om melcher, vill inte ha dåligt samvete när jag är här..Det kan jag få slippa...

Saknar er därhemma, 11 dagar kvar till födelsedag:):) Stoort party ska de bli då tydligen, mest för att fira connie:P haha men iaf;) Dorset i helgen, till Julies mormor, ska tydligen ta med bikinin, hon bor vid havet..skulle tro att jag kommer hem med feber efter kanotturen;)

Just det, har hittat en låt jag är såå kär i, Shayne Wards "if that's ok with you". Har någon den så skicka gärna, hittar den inte att ladda hem på piratebay:S
<3

image66

Kommentarer
Postat av: Becca

Ska till posten med ditt paket imorgon. Nu vet du vart du måste ta dig nästa vecka.... till POSTEN! Annars blir du utan födelsedagspresent ;) Har ett brev från dig som väntar på mig hos mamma, SPÄNNANDE :) Ska dit imorrn! Wheeeey. LOVE YOU (L)

2007-09-19 @ 21:52:02
Postat av: Sandra

Ärt maja! (: Ärtor är runda och kan rulla vartsom. Det är trevligt! :D

2007-09-19 @ 22:24:00
Postat av: Sofie!

Haha lite kul det där med ärtorna ;P Men jag kan inte skaffa skype :( har ingen mikrofon.. Jag får se till o fixa de på något sätt.. Miss youuu!! <3

2007-09-19 @ 23:15:43
Postat av: Emelie

Ja, just det... Kanske dags att svara på ditt brev ^^, Sorry... Ska försöka skriva klart det idag och posta det imorgon eller något ;-) <3

2007-09-20 @ 11:42:21
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0