Mästerkocken har gjort det igen:)

Gjorde köttfärssås igår, jag själv anser att jag är bäst på det ( inte bättre än pappa och kacka men jag kommer tre efter dom). HIttade till min stora lycka oregano i affären! :D Jag vart dock inte jättenöjd med resultatet, kan såå mycket bättre men saknar ju fortfarande masssa ingredienser, så det var okej med det utbud jag hade. Barnen var dock överlyckliga, sa att det var mycket bättre än det vanliga, att jag aldrig fick ändra på det jag hade haft i och toby sa: "Delicious". :D Så kul att Toby äter allt jag lagar nästan:) Julie sa dessutom att det var toppengott, hon brukar aldrig ge respons, varken bra eller dålig. Då var det bra;) :D

Skulle plockat björnbär igår, när jag äntligen tog mig i kragen och gick ut, plockade jag knappt bottenfult, sen började det spöregna. Toppen. Det fortsatte hela kvällen och natten.:/ Idga gjord ejag ett nytt försök, nere i dalen! Var ute en och en halv timme, måste plocka mera sedan, hittade ett bra stället vid vägen:) Har fått min motion för idag uppför benmördarbacken iaf:)

Fick hämta Toby från Beavers igår, i spöregnet. Tanterna ringde tillmig, skitsura för att dom tydligen inte får gå hem själva. Jag bad om ursäkt, hade ingen aning om det och toby hade försäkrat två gånger att han ville gå själv..vart zippsur! Sura tanter med bläää...och do ska jag träffa varje tisdag, no way, tänker stanna utanför. ;)

Kollade titanic imorse! HELA! Har inte sett hela filmen på jättelänge, brukar stänga av när skeppet börjar sjunka massor, gråter så mycket. Men grät knappt alls idag, det var nog för att jag var tolv, som jag tjöt som aldrig förr till den filmen. Den är såå fin<3 (Men lång!)

Ska springa o laga mat nu, hämta barnen sen.. Julie kommer hem tidigt idag hoppas jag:) Igår vart det jättesent igen, någon hade gjort inbrott i stallet och snott generatorn:S Det skumma var att dom brutit sig in i sadelkammaren med, men inte tagit något alls därifrån! Inte vad dom kunde se igår iaf, spöregn och ingen lampa gör de inte lätt! Sjuka männsikor, om dom ändå gör avbrott, sno sadlarna då? Dom är ju värda ett par tusen om man säljer dom..sjukt onödigt!men bra förstås att dom inte tog de;)

Vart inget bath idga med emma, en av ungarna var sjuka:( Funderar på att åka ner själv imorrn med bussen..läskigt! Men roligt, vil shoppa massa kläder! Men o andra sidan så kommer ju becca snart, vill ju shoppa slut på pengarna då!;)

<3
image98

Kommentarer
Postat av: Fie

Va kul med köttfärssåsen :) Du får komma hit o laga den någon gång så att jag me får smaka! Är ju nyfiken! hihi! Nu ska ja åter till läsandets värld :P suck! Miss you (L)

2007-10-17 @ 17:25:49
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Becca

Jag måste få gå en snabbkurs hos dig när jag är på besök, lagom innan jag börjar jobba och allt haha ;) Jaaa snart du gumman, då ska vi till Bath och shoppa. Hoppas bara att jag får MYCKET pengar i lön.. mohaha :) YAMATHFE (L)

2007-10-17 @ 17:30:01
Postat av: Emelie

Kul att de uppskattar din mat vännen ;-) Sa ju att de skulle göra det! Tråkigt att de brutit sig in i stallet, men tur i oturen att de inte snodde sadlarna. Hoppas du shoppar loss riktigt ordentligt! Det vill jag också göra ^^,

2007-10-17 @ 19:42:37
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0