Lyckad dag

Igår öppnade jag kassan, var trött men det gick. Och det var rätt roligt. Faktiskt. Kan bero på att viss personal från jysk håller på med massa pinsamheter, haha. Knäppisar. Jag blir generad faktiskt. Brukar inte hända ofta längre! ...

Skulle sedan ha åkt och tvättat bilen, men vart så himla sugen på att åka till hästarna, fick med mig Linus för hans premiärtur! Hatar att erkänna det, speciellt efter hans rethumör igår kväll, men han var faktiskt imponerande duktig för att vara tvättäkta nybörjare! Börjar undra om det är så äkta?;) haha. Det var nog modet som gjorde det mesta tror jag, vi skrittade, travade, galopperade, och tyvärr så hoppade inte jasen över diket, hade varit roligt att se linus hängande över halsen på honom!



Semlor från City Gross blev belöningen. Med vaniljsås i istället för mandelmassa.


Mums sa jag, Linus skrattade mycket åt mitt kladdande. Bara för att jag inte har lika stor mun som han...



Mihi. Bageriet idag, sedan kassan hela långa dagen. Somnade hos farmor. Skulle ut och skakat mina lurviga nu(varför säger man så, jag har inget lurvigt på kroppen?:S), men det ser ut som att min tid på dansgolven i stan är över så länge vi inte får finbesök, längtar. EN viss fröken från belgien kommer nästa helg till sthlm. Två blondiner kan bli farligt, om vi kna få n detta i schemat! Hehe.

Det blir en tur till snövel ikväll med bus, för att se nya kissen. Imorrn väntar inventering. Hoppas jag får en bra kompis att räkna med. Och att jag får räkna godis 8-)

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0