Långendagen med tomt i magen..

Det vart en lång dag ja. Som sagt vaknade ju tidigt,eller jag undrade om jag någonsin somnade inatt egentligen?,) Lyckades iaf vara duktig och rensa och borsta ur alla hästarnas manar och svansar, mocka, rida, och lite diverse småsysslor i ladugården. Sedan vart de p göra sig iordning för jobb. Mat halv tolv, sedan inget mer förs vid ca 8 ikväll! Fattar ni att min mage dog av hunger??

Råkade jobba över tjugo mimn innan jag upptäckte vad klockan var. sammanlagt jobbadejag över typ 45 min. Gjorde mig ingenting. hehe. Blev hämtad av fisen, och vi ko slutligen hem efter diverse pinsamma tankningsprobelm och tja nyckelproblem..hehe . Tjejer, kan ni säga nu och skaka på huvudet. Men vet ni vad? Det är just vad vi är!  :D

Vi tog långpromenix,, hade masa tjejprat, åt blåbär med vaniljglass (nu blev min intelängresåtomma mage ännu gladare:) hehe Sen diksuterade vi planer för helgen. Har inga direkt på rak arm, men tror att planeringen just nu ligger på fiddelii och josefii kväll imorrn. Mat, dricka, ev utgång, eventuell stanna hemma kväll. Vi får se. Eventuellt viken igen i helgen. Får se.

Jobbet då. Kan säga att huvudet berättade för mig att det inte fått sova ordentligt. Rörde ihop de allra enklaste koderna då och då. Men det funkade. Hehe. Nu väntar vi och ser på om dom vill ha mig eller inte. Mia tyckte jag lärt mig fort iaf. hiii:) Inga större surpriser idag. Förutom någon som betalade ca 1800 kr i hundralappar. (Asjobbigt med den knöliga maskinen). Eller ännu roligare, fem hundra kronor(eller vad de nu va) i tjugolappar! wuhuu. Spännande va?;) har åtminstone lärt ig några nya frukter. Och några nya telefonnummer till dom man ringer till när något inte funkar. Hehe. Det var en del som inte funkade idag..

Tack fisen/fie/fiddelii för en förgylld kväll! Åh vad jag har saknat dig!

// Nummer 139

Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du får en trevlig kväll med grabbarna ;) Vi hörs av vännen. Nu ska jag snart sova innan mitt huvud exploderar!

2008-04-11 @ 22:41:33
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0