En dag med min andra familj

Wuuuuhuu =) Vuxenpoäng till miiiig;D Jag stoppade Jessica, min halvläskiga med helt okej personalchef, och sa att jag ville ha ett nytt kontrakt påskrivet, mitt gick ut 6 september liksom. När jag sedan kom dit, fick jag skriva under en fast anställning!

Fast på 25 timmar i veckan. Inte illa :D

Får skriva upp mig för att få ihop timmarna dock, men heltid i kassa är 30 h/vecka. Så faktiskt. Det är bra :)

Och ett litet tillägg från kampanjen "äkta vara".
Det var inte bara Linda som direkt tänkte på tuttarna i samband med orden äkta vara, en kund idag:

Kund: - Jo, man kan ju tolka den där lite fel, jag menar, ni har rosa bandet ståendes därnere och på tidningen nyss läste jag om att någon känd person skulle ta ur silikonet. Så man kopplar ju fel....
Jag: - Jo, tack. Jag vet. Det blir ju inte direkt bättre av att den sitter där den gör! *suckar* 
Kund: *skrattar*

Jag är ju för rolig. Ehe.   Fick banankartonger som jag ska börja fylla nu. Snart. Om en stund. Senare. Sova lite först? Ehee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0