Moments of light in the moment of darkness

Club Certified - Ny låt (iaf för mig) att tagga party till. Börjar få en rejäl dos vårkänslor som spritter i kroppen Ja, jag vet att det fortfarande är snö ute, men det spelar ingen roll, det är ju så nära!

Dagarna kantas av det ena med det andra, och känner nog att jag inte riktigt hinner med, men gillar ju egentligen fullt upp, så antar att allt är som det ska!

Idag var jag på steg 1 i den fackliga utbildningen i handels, och undrar nog lite vad jag gett mig in på, samtidigt som det ska bli himla kul att se vad som komma skall! Steg 2 blir nog dock inte förrens i september, och om jag ska plugga(mindre troligt) så blir de en kort, knappt existerande karriär inom facket, iaf just nu haha.

Hästavdelningen börjar kännas mer "hemma" nu, även om fler timmar åtminstone så här i börjar absolut inte skulle skada! Kul är det iallafall!

Mindre kul är att morfar åkt tillbaka till sjukhuset och att mamma ringer mig med den ena turbulenta skrämmande rapporten efter den andra, för att sedan tala om att det inte är någon fara och att han faktiskt spelar kort för stunden..

Vet inte riktigt vart jag sak ta vägen i allt detta och gråter om vartannat samtidigt som jag skrattar åt min knasiga pojkvän som trots han svårighet att prata om saker faktiskt får mig att tänka på annat.

Mina vänner, ni är värda mer än guld! Tack för att ni står ut med halvhysteriska samtal<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0