Jag ska sakna dig med fina minnen

Bloggen. Den har alltid varit det ställe där jag skrivit av mig. Nu vet jag inte. Allt som skulle sägas är sagt. Det är skönt på ett sätt. Det finns inget att ångra, bara sörja det som en gång varit som inte kunde bli igen. Jag kan inte fatta att den där killen jag är så galet kär i, inte längre är min. Att vi inte är bra för varandra. Att kärlek inte räcker i slutänden. Borde den inte övervinna allt?

Min fina Pontus. Aldrig kommer jag glömma det du lärt mig. Det du gett mig. Jag kommer sakna dig idag, imorgon och en tid frammåt. Men sen, när ett nytt liv startat för oss båda, kanske vi kan skratta tillsammans igen.Se tillbaka utan att det gör ont.

Egentligen har jag redan sörjt ett par månader. Vi har båda vetat vart det varit på väg, även om vi båda, men kanske mest jag förnekat det. Eftersom jag redan sörjt så länge, kan jag bara hoppas att jag kan lägga detta bakom mig fortare än fortast. Tårarna rinner inte lika mycket. Kanske får man slut på dom efter ett tag. Sorgen är stor, hjärtat känns som det ska stanna. Men för varje ny dag som kommer, blir också hjärtat starkare igen.

Vi träffades i exakt ett år. Ett förhållande som varade 9 månader. Dom första var dom bästa månaderna i mitt liv. Jag törs nog säga de. Att minnas dom, och bara dom gör det svårare, men jag vill minnas det som var bra. En ny fas i mitt liv har börjat. Dags att bestämma mig för hur den ska bli.

Jag saknar dig nu. Saknar dig sen. Jag ska sakna dig imorgon. Jag saknar dig än.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0