A perfect morning

Or not. Inte sovit något inatt tror jag, och när klockan ringde där jag låg och försökte somna, det kändes inte som på riktigt. Fem på en lördagmorgon! Går mycket hellre och lägger mig så dags! ;)

Idag: Ska jag snart på släktkalas, Pontus kusse fyller 18! Inte för att jag träffat honom innnan, inte släkten heller för den delen, men firas ska han! ;)

Imorgon firar jag och Pontus ett halvår, vad fort det gått!

Igår var vi hos Evalotth ( Pontus mammi) och fick finfin mat efter jobbet, mysigt värre:)

I förrgår fick jag reda på att Ceasar blivit avlivad. Ni vet, den där stora starka hästen jag red i England. Åh, vad jag längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0