Pollen - just hate it

Allt de där gula äckliga kladdet på bilen, på golvet, i luften(osynligt), fattar inte att de kan göra så mycket skada. Vet inte om jag är förkyld eller om det är pollenet, men nyser, ögonen rinner och huvudet dunkar. Och jag låter som en kille i målbrottet, om inte värre.  Så lagom bra till kommande jobb ons-sön, kalmar (kurs) mån-ons, och ytterligare jobb tors-fre. Nästa helg, can't wait!

Men Kalmar ska bli kul:) Jag och Carro ska på handels kurs för att bli ungdomsansvariga på jobbet. Kan bli spännande att höra, behöver en påminnelse om varför jag betalar över 500kr i månaden dit...

Idag är jag ledig, vilket innebar att jag åt frukost hos min älskade farmor, sen skjutsade jag henne till fotvården, köpte mat åt oss på PAUS (love it) och vilade i hennes lägenhet. Konstigt nog kände jag mig inte alls rastlös där? :S

Nu har jag kommit hem och har tvättstugan, funderar på att städa bort alla pollen, men orkar inte riktigt, kroppen är seg. Hum..Ska nog försöka packa ner vinterkläderna iaf, dom lär jag ju inte behöva mer va??

Sandra. Du borde fota trädet utanför mig. Det är så himla vackert.


Visst är dom fina, björkarna. Men jag skulle helst se att dom blommade ut, utan pollen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0