Busy days på Valborgshelgen

Jahaa då var valborgshelgen över. Har just vaknat, och borde vara utvilad, men nej. Har en seghet över mig som inte vill gå över, sjukt störande.

I fredags blev de ju Örsåsa efter jobbet, proppfull buss ner och det var trevligt, fick bugga en del, så nu kan jag det lite bättre;) Var trevligt, men inte lika imponerande som första gången, wonder why? Bussresan hem var lång, var nog alldeles för trött helt enkelt.

I lördags åkte vi ut till pållarna, hade en Pärla som nog tog till av mitt humör, hon var rätt jobbig faktiskt, men så är de ibland! Hämtade upp Jenn och lillebror på väg hem, sen kom Carro och vi hade en trevlig grillning framför oss:) Mums!

Sedan skulle jag och Jenn vidare, vi blev hämtade av jennifers kompis Anders och så åkte vi en sväng runt stan, hamnade slutligen i Braviken och kollade street race, fun förfest;) Småpojkar kan dom med, haha.
Blev skjutsade till Trappan som var en stor besvikelse igår faktiskt. Tråkigt värre! Dröjde inte alltför länge innan vi drog av uttråkning!

Idag hade jag hoppats på att få jobba, men nej. Vet inte vad jag ska göra förutom tjejkväll ikväll... En promenad med lillebror, kankse så lite blommor och hämta upp utemöblerna?? :) Städa? Pollenet är en pain in the ass REDAN! Och då har mina värsta pollen knappt börjat:(
Åhhh rastlös!!


Valborg 2007 med Sörping. Då blev en skogsbrand vår majbrasa.
I år, blev de ingen alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0