Bränntorp - The place to be

ALLA har varit på CG idag. Har haft konstant kö mellan 9-17 och den var ju knappast mindre när jag gick hem. TRÖTT och SLUTKÖRD är dagens ord. Har nu jobbar mån, ons,tors,fre. Lör (7(!)- 16, och söndag 12-21.30 väntar. 06.30 måndag morgon åker jag och Karro till Kalmar! Kommer hem onsdag kväll, jobbar tors + Fredag.

Jag saknar min häst! Lite lugn och ro...

Imorrn ska jag dock till Bränntorp faktiskt, kommer sova som en gris därute! Basta och grilla åhh wonderful. Can't wait!

Stugan...


Kvällsutsikten...


Pappa på sitt inte så vanliga humör..


Första doppet förra året. Lär inte bli mitt första imorrn iaf..Brr.
Minns när Jimmy och Hampus hoppade i på påsk..

Kommentarer
Postat av: Sandra Kantojärvi [ Foto & vardag ]

Jaaa blir super kul! Och föl till juni, myspys! :)

2010-05-10 @ 07:27:06
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0