Sundays are so sunday like

Jag hatar söndagar, dom är så tråkiga! Är man bakis är de okej, då vill man bara ligga inne. Men att vara ledig en dag som denna mitt i en tuff sjudagars jobb period är inte alls kul. Idag vill man ju göra allt man inte hinner resten av jobbdagarna...

 Men jag vaknade halv tolv( halv ett eftersom vi ställer om klockan), och sen dess har jag kollat andra avenyn, ätit frukost och dammsugat. Wuhu. Ska iaf hem till pappa snart, ska få mat där idag och umgås lite..:) Känner mig helt slut efter dammsugningen, vet inte om det är feber på g, får se. Usch.

Mitt SImkort är ju trasigt som sagt, sjukt irriterande. Tack vare Carro har jag internet just idag, men vet faktiskt inte hur jag ska kunna laga mitt eget, jag fattar inte vad som är fel! Och bredbandsbolagets support förstod inte heller problemet..kul. :S

Känner mig såååå isolerad, och inser hur jäkla beroende man är av att vara ständigt nåbar och uppkopplad! :/


Jag längtar efter sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0