Jäkla bredband :/

Mitt internet ligger nere och jag förstår inte alls varför. Dock har jag en enda lite idé kvar, hoppas jag löser det med ipn och maskar. Phu.
Har fått låna Carros dongel nu så jag kunde följa Hästen matchen. Är såååå ledsen, dom åkte ut i förlängningen:/ SKIT OCKSÅ!! Dom var ju så nära! :( Har nu också förlorat hälften av de pengar jag vann på matchen i lördags, men that's life!
Har jobbat massa dagar nu, och många sena kvällar,imorrn har jag äntligen en ledig dag och den ska spenderas hos hästarna:) Sen ska jag på stan, behöver något till helgen...Party på lördag, och hela helgen har jag ett mycket trevligt besök här hemma... ;) Dessutom hel ledig hel helg, underbart.
Nu ska jag se avsnitt med carro av 90210 och äta vaniljmunk:) Den tränas bort imorrnkväll;)
Puss på er, håll tummarna för att vi hörs imorrn, det kommer innebära att internet fungerar:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej gumman, jag har tappat min mobil :( jag har köpt en ny nu och har samma nummer, men har inga nummer kvar, så har inte kunnat få tag på dig i helgen :( du kan väl skicka ett sms... puss

2010-03-22 @ 10:41:28
URL: http://jmmnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0