Hugo rond 2

Igår var jag barnvakt åt mina söta små kusiner från kalmar i ca 3 timmar medan moster+ man letade bil. Så söta ungar men det vart väl lite krisigt emellanåt haha. Dom sov här hela bunten så efter middag, satte jag rekord i dusch+smink+hår på en halvtimme, sen kom jenn och plockade med mig till Sandra.

Där spelade vi lite, sen begav sig vi tre flickor+ Nicke ner till Hugo. Var faktiskt kul! Mötte Lagge och Simon i kön, skoj skoj:)

Vart mycket dans och lite drama, och lite mc d innan vi åkte hem till Sandra igen. Klockan var fem, vi var trötta och frusna, men Sandra knows the deal. Hon hoppade helt enkelt i badkaret och badade skmbad. Rädd som jag var för att hon skulle drunka, väntade jag med att somna tills hon kom upp. Klockan sex imorse somnade jag så gott, och vaknade ofattbara halv tio!

Lite promenader idag och nu en kebabtallrik ska förhoppningsvis göra så jag kan somna in en stund nu, sen ska jag se Alice i Underlandet på bio:)

Plus att jag har en dejt med Mario och svampen hemma hos Jenn först! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0