I'm healing

Min JennJong är hemma. Börjar få tillbaka min ängel som jag saknat massor. Bror är hemma, även om jag inte hinner se honom. Pärlan väntar ute på landet för en ny ridtur.

I think I'm healing. Slowly.

Nu när det är sommar, är man på så sjukt mycket bättre humör. Härligt. Nu är ju tyvärr våra planer på en midsommar i skärdgården skrotade, så får se vad som händer då. Vikbo?? Får se.

Har tappat lite intresse för bloggen för första gången. Har inte så mycket mer än samma saker att skriva om, allt rullar på rätt bra:)

Eller jo, provade Bishop förra helgen, and I loved it:)

Länge sedan nu, eller vad säger ni tjejer. Still having lots of fun though..:)

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha den bilden har jag nog aldrig sett innan :D

2010-06-12 @ 21:09:14
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0