What comes around, goes around;)

Min dag började med att min bil var inskottad. Så det sjöng om det. BORDE haft en kamera. Och en SPADE! Herregud. Tog mig en timme att komma till farmor. Efter att ha stått och sparkat bort snö med fötterna i minst 20 min var jag minst sagt irriterad. Mitt enda framsteg var att bilen kunde röra sig en meter fram och tillbaka men inte ut på vägen... Suck!

En vänlig själ kom förbi, hojtade vackert om att jag skulle ta bort snön i fram för att bilen var framhjulsdriven, och började hjälpa mig få bort snö. Dock fick jag flera gånger förklara att jag tänkte BACKA ut, vilket var varför jag tog bort snö i bak också. Han gick därefter en skyffel dom hade inte på RIA, men under tiden kom en vänlig själ till och drog loss mig med sin fyrhjulsdrift på mindre än en minut. Härligt! :)

Karma. Igår hjälpte jag en söt kille att komma loss och idag fick JAG hjälp av två herrar. What comes around goes around;)

Var ute med Sandra hos hästarna idag. Mys. Kan fortfarande inte rida! Så vi busade lite i snön med dom och jobbade en aning med Horsemanship:) Söta är dom.

En sväng till Maxi resulterade i två par skor, och efter att ha hämtat Bus, fick jag änglasällskap och en lasange i magen. Myspys. Träffar bus alldeles för sällan, gillar att få henne att skratta. haha. 


Längtar tills vi kan ge oss ut igen.

 -Lyssnar på Melissa Horn.

Jag önskar jag var en sån, som inte tänker alls..

Kommentarer
Postat av: Evakuera

Åh Jossan vad mysigt det ser ut! Längtar själv efter att rida, det var ett tag sedan.



Kram

Eve

2010-01-30 @ 18:35:03
URL: http://evakuera.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Uppdatering; Jag har det alldeles för varmt i mina flippflopps. Hur har du det? ;)



Antar att du har det bra i dina pjäxxor.. :)



Vis hörs & ses snart. :)

2010-02-01 @ 20:07:37
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Sandra

Uppdatering; Jag har det alldeles för varmt i mina flippflopps. Hur har du det? ;)



Antar att du har det bra i dina pjäxxor.. :)



Vis hörs & ses snart. :)

2010-02-01 @ 20:07:38
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0