Vardagslyx á sportaktiviteter.

Sitter med min kära granne i soffan och väntar på att klockan ska bli tjugo min frammåt. Då blir jag hämtad av mig fina vän Jenn som tänkte ta med mig på basket!

Vi har lite lyx idag, vi får komma in VIP, lite buffé, cider och bra platser. Ska bli spännande. Har aldrig sett en seriös basketmatch live. Dolphins är de vi ska se föresten:)

Kanske blir det som med hockeyn? Kärlek vid första ögonkastet?

Imorrn jobbar jag igen, tredje dagen. Idag var en plåga. När klockan ringde hade jag sovit fyra timmar. FYRA? Vad är de för fel på mig som aldrig blir trött när jag borde, och alltid trött resten av tiden?


Jag har sagt det jag har att säga, nu får ni tro vad ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0