Vad är ditt problem?

Alltså. Jag är förbannad. Sjukt jävla irriterande förbannad. Lite ligger kvar sen förra veckan, det har dock gått över sen helgens glada stunder och jag har haft annat i huvudet. Tills ikväll. Alltså seriöst!

Vad fan är de för fel på er killar? Vad är grejen?

Har varit med om två historier som retat upp mig ordentligt ikväll.

Historia 1. Vi måste hämta saker hos en kille(min väns ex) jag kommer väldigt bra överens med i vanliga fall. Han har alltid varit trevlig och så, åtminstone mot mig. Ikväll visade han mig SIDAN. Den killar får när dom tydligen får någon sorts mental kortslutning i hjärnan. Tydligen kan man inte reagera normalt, utan man måste bete sig som ett svin, helt enkelt för att man inte vet hur man annars skulle göra. Anfall är bästa försvar eller?

Kommer dit, han skulle varit hemma mellan 2100-2130. En stund efter det efterlyser vi honom. Vi kan komma om en halvtimme.  När vi kommer dit är han INTE ENS HEMMA! Surt står jag och stampar med fötterna i ytterligare 15min, innan hans höghet behagar dyka. Gav en kommentar om han fan får betala mina böter, eftersom jag stod illa till. återigen. Kommer vanligtvis bra överens med killen, men visa respekt för helvete. Efter att ha släpat ner ett skrivbord, visade det sig vara mer saker som var min väns. Ber om påsar. Han kan inte ens ge MIG dom i handen, han måste slänga dom på golvet framför oss. Dryg! Är det svårt att ge mig dom i handen eller, jag har fan inga problem med honom annars?

Efter att ha fått ihop allt och släpat skiten upp o ner, ber jag om hjälp med en grej som är, inte jättetung, men är tillräckligt trött och sur, så ber om hjälp. Den satt långt inne, men han vågade visst inte neka mig, så efter lite om o men behagade han hjälpa mig lyfta in i bilen. Åh. Sur var jag. Jag menar. Är de inte lättare att bara hjälpa till att slänga ut grejerna så han blir av med dom(och oss) snabbast möjligt? Killar är fan inte smarta. Visst, det fanns säkert känslor som var jobbiga att hantera under det där skalet, en separation är ju inte lätt, oavsett om man kommit över varandra. Men man behöver inte vara så jävla otrevlig. Speciellt när jag ser hur hårt mina vän försöker för att undvika ännu ett gräl. Han kör bara över henne, utan att röra en min.

Historia 2. Det var bara ett rent påhopp som jag aldrig hört maken till, sitter målös, men applåderar åt den höger killen i fråga fick motta, så jävla välförtjänt. Det som sas i den disskussion är oförlåtbart.


Det är tur att man ibland ser killar som faktiskt kan bete sig. Bara det att sånna här saker gör mig SÅ SJUKT FÖRBANNAD. Vem mår bra av att bete sig såhär? Jag undrar verkligen VARFÖR? skulle vilja få höra ett bra svar, men tror inte ens killarna själva vet.

Nu ska jag läsa mammas mail igen, så jag skrattar innan jag somnar. Inte bra att somna arg. Då vaknar jag med nackspärr efter att ha legat och spännt mig i alla mardrömmar jag går igenom. Phu.

Ska väl avsluta positivt till er också: Jag hittade min efterlängtade tavla idag!
50% rea, trodde den låg på runt 800kr ordinarie pris.
Nehe då, 2500:-. OJ! Inte ens 50% var billigt. Men lilla Sandra(som tjejen på Nordik heter) kom på att dom håller på att sänka mer nu, så dealade fram 600:-. TAGET!

Den står så fint bredvid min tv, på den lyser en text i orange som får mig att tänka positivt:

Happiness



Kommentarer
Postat av: lagge

Wow, första bloggen jag har läst på år och dagar där någon faktiskt kan hantera det svenska språket. Det gör mig glad :D



/ Lagge

2010-01-26 @ 01:33:18
URL: http://daniellagre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0