Back to the old days

Days of trouble. Days of disapointment. Days of surprises, and not very good ones. Days which are whispering about a new beginning. Once again.

Livet är fullt av nitlotter. Chansen att vinna högvinsten är ju mycket liten. Nitlotterna är många, precis så är livet också. Både vad gäller vänner och pojkvänner.

Jag trodde att jag hittat den bästa. Jag hade fel. Det finns alltid någon bättre. Men det blir svårare och svårare att hitta den. Tyvärr. Jag brukar alltid kunna prata om saker. Förlåta. Förklara bort folks beteenden, mena på att jag förstår, att de e okej.

När får man nog?. När man blir riktigt riktigt besviken..

Börjar 06.30 imorrn. Kommer inte sova så mycket som jag borde. Tackar vi för. Imorrn kväll kommer iaf Pappa och Kacka, vi ska hämta soffan och sedan käka.

Jag har världens bästa pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0