You could be so happy

Åhh sjukt kul kväll efter jobbet igår! Käk hos Sandra och Niklas, sen lite dusch och tjejgrejer innan vi förfestade med niklas + lillebror+storasyster+kompisar. Med andra ord, är ju spelet som är partyhöjare nummer ett, alltid roligt!

Blev bowling på hugo, vann första serien med imponerande 35 poäng mer än dom andra! sen tog cidern ut sin rätt och jag blev tvåa med ynka tre poäng efter ettan i totalen. attans!

Hugo + Sandra´+ Dans == Alltid roligt.

Idag blev de också en sväng till hästarna, fick krypa över snön, då vi sjönk ändå till höften om vi klev.

En hästen match blev de också, och hockeypojkar gör mig alltid lycklig när dom spelar bra. Nu var matchen ingen höjdare, mycket frustrerat var det, men efter världens snyggaste straff så fick dom iaf tre poäng:) Wheey.

Åkte till Jenn och åt upp deras mat och spelade mariocart. Nu ligger jag i soffan och halvsover, borde flytta in mig till sängen men ligger så bra här med OS, tända ljus, täcke och varm oboy! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0