Det var jag och lillprinsen, lillprinsen och jag!

Idag har jag varit barnvakt åt min lillprins!

Dagen började med lite spel, vi målade med glasfärg och jag fick donera lite pengar till Melchers egengjorda tivoli. Smart liten unge det där, innan jag visste ordet av, hade han lurat av mig 3 kr! Haha:)

Gick en promenad med vovvarna, läste lite på studsmattan, sen åkte vi ner till Melke´s krog och åt mumma mat. Liten promenad runt i "Vika", lekte lite, kollade affärer och köpte en glass i det varma vädret:)

Kom hem, plockade lite blåbär(lite), och sen kollade vi på Gustav filmen:)

Nu sitter vi i min soffa båda två, lillprinsen sover här och Jimmy tar över barnvakteriet imorrn:)

Mamma och Ove firar 10 år sedan de träffades, hejja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0