Tar siffrorna aldrig slut??

Var på glatt humör hela dagen idag tills jag kom innanför dörren, för ca fem minuter sedan. Där låg nämligen ÄNNU en räkning. Bilskatt. 1334:-. Tar det aldrig slut??

Jag börjar bli allvarligt oroad här faktiskt. Ska betala tillbaka 6000:- på skatten, plus att jag måste köpa nya sommardäck. Plus att min mobil och dator kommer lägga av precis vilken dag som helst nu. Och att även elen kommer nästa månad och den har jag inte sparat till. Och att jag inte kan sova i min säng, måste verkligen köpa en ny....  Men Alltså Snälla??

Jag vill vinna på lotto. Inte flera miljoner. Är så nöjd med sisådär 20000:- så jag kan lösa detta.... :/ Fattar inte hur mycket otur jag har. Dags att ladda upp ett excel och göra en budget plan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0