Och tjoff så var den borta!

Lönen alltså. Hur man gör av med 10 000 kr på en dag?! Inte svårt alls faktiskt! Betala räkningarna, tanka bilen och fyll kyl och frys. Så vinkar man hejdå till sina surt förvärvade pengar och väntar på nästa lön. Jahaa ja..

Nåväl. Kryssen var kul:) Blev en hel del av allt, träffade en del nya trevliga människor, och tja. Hade roligt med mina favoritflickor. Sandra lyckades dessutom lura med mig till Hugo igår kväll. Trevligt som vanligt, men nu är det dags att byta ställe. Jag vill ha omväxling:)

Så. Nästa fredag kör vi Örsåsa Loge.. Ehe:)

Plus till mig idag: Planterade penseér utanför. Finfint! Ska se om jag kan få upp lite utemöbler imorgon:)

Nu borde jag nog sova. Ja, det borde jag. Men får nog ett städryck först. . .

Blir grannarna sura om man startar dammsugaren kvart över tolv på natten?

Jag saknar faktiskt Henry. Vi spenderade mycket tid ihop i Colerne..

Kommentarer
Postat av: Fie

Absolut! Nästa gång blir det bara vinflaskan som åker med! Ingen shopping i Taxfreen när man är onykter heller ;P haha! <3<3

2010-04-26 @ 19:22:34
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0