Vem uppfann P-lisan?!!

Fan i helvete! Jävla kärring! Ursäkta mina vackra ord, men alltså. Automaten tog min tia. Hade sju kr tll i handen. Vilket ledde till att tiden för parkeringen gick ut 19.47. Vår dansklass slutar 20.00. Vi fick gå tidigare. När jag kommer ner står en parkerinslisa där. Med en telefon i örat. Och vägrar prata med mig. Väntar snällt tills hon lägger på. Säger att automaten tog min tia! Hade sju kr kvar, och klassen drog över tiden. Sa jag. I själva verket fick vi sluta tidigare, vilket är ännu mer irriterande. Det står nämligen att hon skrev ut lappen fem över, min klocka var hel!

300 kr fattigare. Så jävla surt. Det mest irriterande är att jag snällt försöker förklara för henne, är väldigt lugn med ett leende, ni vet ju hur jag är! och hon bara ignorerar mig och pratar i telefonen. Hon har säkert stått ut med en del, men vad fan kostar det att vara trevlig? Va? Eftersom att jag snällt stått där och så menar jag..Kunde lika gärna skrikit på henne och surat massor för att förstöra hennes kväll! Gah!

ska ringa o överklaga imorrn. Tror knappast det hjälper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0