Till tunisien och hem till födelsedagen

Inser ni hur lätt det är att ta sig fram i dagens läge? Från en kontinent till annan eller en tredje på en och samma dag. Har haft en kanonvecka med Anna i Sousse, allt var bra förutom alla araber. Om några araber skulle råka läsa, är inte ni som dom vi stött på, ta inte åt er.

Det var sinnessjukt och vi hade inte pallat en vecka till. Visst, trodde dom skulle titta och kanske få någon kommentar men inte 98 procent!! För det var vad det var. Alla vi mötte, med fruar, barn, kompisgäng, tittade, kommenterade, följde oss, drog i oss, bilar tutade alltså. Värst  var nog killen som stod med flickvännen. Han kunde inte låta bli att titta. Såg första käftsmällen. Hörde de efterföljande två..Kul för henne!

Men positivt nu! Fint väder fick vi alla dagar utom den första då det spöregnade, vi behövde iaf sova så inga problem. Jättegod mat, fin mysigt stad. Allt var kanon! Ska berätta mer imorrn, ska nämligen upp fem imorrnitti, back to work!

Att komma hem till ett firande av sin tjugoförsta födelsedag var ju inte helt fel! Fick massa fina presenter, Becca, du ger mig alltid tårar i ögonen av någon konstig anledning, att vissa som jag absolut inte förväntade mig kom ihåg, det är underbart, tack snälla! <3

Min farmors kommentarer måste skrivas:
1. Oj, du var ju inte så brun! ( Tack farmor, har jobbat på den hela veckan och jag ÄR brun för att vara jag, men ser ut som anna gjorde första dagen...)
2. Men jag tror du har gått upp lite i vikt va? *Nyper i dubbelhakan* ( Tack, jag är MYCKET medveten. Och jag är på väg att göra något åt det hela)

Och en sak till! Jag blir tydligen inte kvitt araberna... En har addat mig på facebook. Någon ahmed, som har hotellet som visningsbild. Så jävla otäckt! Har inte lämnat ut mitt namn..Måste vara någon som tagit namnet i receptionen..:S

Bilder imorrn. Smakprov nu..=)


 En dag på stranden..


En middag av många..



Imorse, tidigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0