Och jag är igång..

Eller?

Fortfarande sjuk tyvärr. Önskar något helt annat. Men idag blev ialla fall håret lite gladare, var och klippte mig och Eva gjorde massa fina lockar, I like It! :)  Fick också tips på hur jag gör lockarna själv, bland annat ett innehållande hushållspapper..:)

Dansade gjorde jag också idag, nu är vi igång med koreografin, och vi har valt en låt att börja med:) Det blir coolt! Nu ska vi bara hitta något att mixa med! =)

En liten promenad i klocket såhär på kvällen hann jag också med, fick Linus som sällskap som tydligen inte var riktigt på topp, men hade väldigt trevligt ändå, så det är nog redan övergående;) Annars får jag banka vett i skallen på honom;)

Nu ska jag se nån film med min varma oboy, imorrn ska det ridas med Felicia, planeras resa med Anna, och sedan ska jag prata skit med mina två underbara Sofie och Eme. Kanske på världens? ;) Skulle vara trevligt, då får jag en anledning att fixa iordning mig något extra, har varit dåligt på den fronten på sistone..

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0