Just a little question

Var är mina biobiljetter?

Ni vet. För någon månad sen la jag ner timmar och åter timmar på att fylla i en undersökning från sifo. Belöningen jag valde var ju biobiljetter. En kund berättade idag att istället för fyra enkeltriss, fick hon fyra dubbeltriss. Då insåg jag att jag inte fått biobiljetterna! Va fan?

Funderade på just det häromdagen med nämligen, att jag väntade på biobljetter, men jag kom givevis inte ihåg varifrån. Hum. Ger det till efter tunisien. Annars åker dom på ett surt mail...

En tanke till: Förbutik idag, OCH imorrn ryktas det. Carro höll ordning på mig idag, mycket roligt!

CG Personalfest 10/10. Akta er säger jag bara. Haha. Jossan och jag bestämde att vi ska ses innan. Nu ska vi ses hos Carro med några andra. KUL! Då ska jag skaka både rumpa och annat därtill:) mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0