Det såg ljusare ut, sedan gick det neråt...

Börjar bli orolig nu. Igår jobbade jag trots förkylning. Det gick hyfsat ändå faktiskt. Hostade lite men inte alls så mycket som jag gjort innan. Trodde jag var på väg att bli friskare. Icke. Det är säkert Linus fel, han hostade nog på mig igår kväll!

Kom hem igår efter jobbet och firade Kacka som fyllde 41. God mat från Östöta Kök fick jag, mums. Åkte till Linus för att se film, State of Play hette den va? :P Helt okej film faktiskt:) Till och med spännande ibland. Vi måste sett rätt roliga ut när vi satt där och hostade om vartannat. Men men. Man orkar inte bara sitta hemma när man gjort det en vecka.

Och idag. Mår jag skit. Orkar knappt röra kroppen, hostan gör ont, att svälja gör ont och jag fruktar lunginflammation. Kul. Blir nog ett besök till doktor Micka på måndag. Eller? Jag funderar ju på att åka till viken idag.. Moster Carina och kusin Lukas kommer på besök, skulle va kul att träffa dom, men inte lika snällt att smitta ner dom.. Och här hemma har jag min storbilds tv som jag bara kan sticka i usbminnet i och bli underhållen i några timmar. Och en frys full av blåbär, hallon och glass. Och hum. En fet rastlöshet som jag inte har i viken. Svårt val detta. Hum

"Vilja mediciner går du på egentligen?"
Nå, här har du svaret..Suck


Kommentarer
Postat av: Anna

Se till att gå till läkaren, du FÅR inte vara sjuk när vi ska iväg på resan... som förövrigt är om 11 dagar. BLI FRISK MÄNNISKA!

2009-09-12 @ 16:53:17
URL: http://kanervas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0