Den med stort S

Storstädningen alltså. Jag älskar att städa! Verkligen. Speciellt när man välter ner orkideerna efter att ha dammsugat där. Fem gånger i rad. Och hur man påbörjar årets rensning och kommer på att Hampus inte är hemma, jag kan inviga sims 3! Oj. Vad roligt det är när man kommer in i katastrofområdet igen och inte orkar ta tag i det..

Någon som är frivillig till operation rensning?
Skulle sannerligen behöva någon som slänger saker åt mig, jag är inte så duktig på sånt..

Till något helt annat. Hittade bilder på den här dator som inte finns på min...Från kroatioen bla...er det inte härligt ut?

Haha var tvungen att börja med lite mojjebilder


Grymt snygga. Hampus kommer slå mig om han ser att jag lagt upp denna=)



Barfota is the feeling


En av våra ljusare stunder

Inte så himla bekvämt, men ack så underbart.



Åh. Tunisen är inom räckhåll!

Kommentarer
Postat av: Becca

Usch då din stackare.. hoppas du frisknar till snart. Jag håller mig borta så länge du är krasslig. I snövel är det sjukstuga, både Jesper och Thomas.. usch.. jag flydde till stan ikväll med J haha. Jag tänker inte bli sjuk, vi får väl se hur länge jag klarar mig undan bara. Simon o hans pappa ligger hemma i hög feber och hosta, jag misstänker svininfluensa :S tur att fredde inte varit där i helgen. Telepaterar över lite kuckelimuckmedicin till dig, vem vet.. den kanske gör underverk. Puss

2009-09-13 @ 22:37:09
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0