There's a chaos goin' on

Ett enda stort virrvarr av känslor och tankar. Det har hänt så mycket de senaste dagarna, och timmarna. På många håll och kanter. Och jag har FÖR mycket tankar kring saker känns de som, behöver slappna av lite, men hur skulle jag kunna, när livet tidigare sett ut som det gjort?

Erfarenheter präglar hur man hanterar kommande situationer. Inte konstigt att jag är i kaos. Ska kolla på en lägenhet imorrn också. Spontant, är den för dyr, och spontant, jag borde inte bo på nedre botten. Inbrottsrisk och tjohejsan. Men spontant.

Jag vill härifrån!

Åhh vad ska jag göra med allt?
Mina nya tjejor får hjälpa mig imorgon.

Four and fabulous.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är lugnt gumman, jag förstår att du har mycket att göra! =) Tyvärr så kommer jag inte hem den helgen, jag o syrran ska åka till Ullared då.. Så nästa chans för mig att åka till Norrköping blir nog vecka 45..



Vi hörs snart gumman! Lycka till med lägenhetssökandet! =)



Pusspusss

2009-10-13 @ 10:35:06
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Sluggo

Fantastic four säger man;)

2009-10-19 @ 19:46:31
URL: http://sluggoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0