How could it be better than this?

Har haft en så himla underbar helg! I fredags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde för stunden, jobbade och ehm...vet att det var något. Just det! Red ju med Johanna, på 31åriga Sabina. Hihi.

Igår åkte jag ut till Sandra för att rida och bli fotad. Dock orkade jag inte upp i sadeln så blev bara fotografering. Roligt men svårt, är inte alls van att göra "fina" bilder, lättare när man får dampa;) Sedan åkte vi till stan, fixade oss hemma, mötte upp lite folk och förfestade hos Emlan. Kul! Mycket roligt var det, trots att drinkarna vi gav oss på blev helt värdelösa! :(

Utgång, Palace och det var så himla kul! Mycket folk ute man kände, gamla ansikten dök upp och mycket dans blev det. Slutligen promenerade jag och Linus från Palace vid fyra tiden, käkade på donken och åkte taxi hem. Kom dock på att Sandra lämnat nyckeln utanför mn dörr(som jag sa åt henne), men att jag ju inte kom in genom porten! Va fan...fick ringa pappa. Som  faktiskt bara garvade åt det hela. Hehe. Han är väldigt snäll numera, beror det på kommande flytt?

Idag vart de afrikansk dans i två timmar, sjukt kul! Är helt slut, men vi var alla nöjda och glada=) Ska absolut göras igen!

Bilder från fotograferingen, tagna av Sandra och Mickis. ( mepublished.blogg.se )




Kommentarer
Postat av: Jennifer

älskar bilden i mitten :D skitsnygg!!

2009-10-25 @ 21:17:05
Postat av: sandra

hahah.. Jag kommer inte ihåg att jag var tvungen att använda nyckeln till porten :P

2009-10-26 @ 09:54:07
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0