Årets personalfest @ CG

Oj oj vilken gårdag!

Åkte och red tidigt, hade väldigt trevligt, har ju inte sett sandra på länge. Åkte hem, duschade, åkte till Jossan och fixade, gick till Carro och träffade massa tjejor, sen bar det av till knäppingen och festen. Massor med folk slöt upp med oss på skvallertorget och det vart en sån jäkla kanonkväll!

(Hej karatefylla, var Jennifers kommentar)

Förutom att Sverige åkte ur VM(såg inte eländet trots storbildsskärmen), vi dansade, drack, åt, pratade, skrattade, drack mer, åhh min bästa kväll sen midsommar tror jag. Palace en VÄLDIGT kort sväng, en haltimme var jag inne, lyckades tappa nyckelbrickan och lev ytterligare 60 kr fattigare. Skit också. Kom hem iaf, och mådde som jag förtjänade.

Idag var ingen rolig dag att vakna till, såhär dåligt har jag aldrig mått!

Dagens snällaste Linus hämtade mig och vi åkte till klinga för en rejäl frulle, bjöd han på maten som tack för skjutsen. Tog en promenix i vrinnevi, duktigt av mig för att vara ett lik ju!

Nu ska jag se hitta nemo, fick enormt sug efter att få skratta åt doris. Ikväll bär det av till carro med lit tjejer, för att skratta åtgårdagens alla konstigheter, och pizza ingår ju självklart;)

Åhhh kul kväll, bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0