Uppvisning Borgen

Det gick faktiskt rätt bra. Var sjukt nervös, och benen var väldigt lika gelé i början, men satte alla stegen iallafall:) Hade dock velat haft mer energi, något att jobba på till nästa gång, då ska jag ge gärnet!!

Åkte hit med hela mammafamiljen plus mormor och morfar, mat och tårta var gottit. Mys att träffa alla.

En tur förbi Lurvas, han fick sin adventskalender som jag pysslat med i några dagar, han såg väldigt fundersam ut haha. Sen åkte jag till Sofie i Svärtinge, åt kladdkaka och gick en långpromenad, mycket trevligt!

Imorrn väntar CG 10-18.

Ny vecka, nya möjligheter.


Jenny, Anna och Jag. Ser galen ut. Det är nervositeten. Och håret. Och sminket..


Dancing



Min bror var grym idag.



Alla. Barnen. Mormor.Morfar. Ove och Mammi! =)
(Mitt kök! Har ju inte visat bilder än kom jag på. Kommer, det kommer! )


Kommentarer
Postat av: Linuz

You are my dancing queen! Ni var duktiga och skötte er galant. Jag öppnade mitt första paket från min kalender igår och tände ljuset i rummet på kvällen, mkt bra:D........thank you Jossan

2009-11-30 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0