That was me, then. Now, it's just another day with the doc.

Igår kväll vart min hosta brutal. Nej jag är inte av med skiten än, tre månaders hosta är jag uppe i nu. Fick bli en sjukanmälan idag och det svider verkligen. Förbutik och bra pass, så onödigt. Fast ändå nödvändigt. En sväng upp till Vilda, träffa doktorn, inhalera, en och en halv timme senare, 764 kr fattigare. Och jag tror inte det hjälper iaf. Kul.

Nu ska jag åka hem, är hos pappa för stunden. Passade på att hämta alla varor från min inhandling jag glömde här igår, plus att jag länsade frysen på jordgubbar, köttfärssås och blåbär. Hehe. Ska lägga mig o soffan, dricka hot lemon juice, äta clementiner och pappas tomtegröt till frulle. Och så ska jag ringa och säga att jag kommer imorrn. Jag tänker jobba mina pass i veckan. Jag måste! 9-15 förbutik imorrn. Lagom skönt..

Snälla, ta bort hostan nu?? Dom trodde jag hade feber med. Kanske ska kolla läget nu när jag har en termometer i närheten..


This was me..Then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0