Premiär!

Premiär sovandet i lägenheten blev inatt efter en kväll på palace. Tvåsitssoffan Ektorp ÄR inte tillräckligt lång eller bred för att vara bekväm som säng. Bakfyllan jag vaknade med var inte att leka med. Spelar ingen roll att de var väldigt lite vodka och nästan ingen annan dricka. Det räcker med att jag tittat på spritflaskor så blir jag bakfull för sjutton! Aldrig mera.

Har pysslat med pappa i lägenheten idag, kommer nog flytta in i veckan:)

Min lillprins ligger på sjukhuset över natten, lille plutten, hoppas jag får träffa honom imorrn, han såg ut som vanligt men lite mörare den korta stund jag fck vara där förut. Hoppas det inte blir allvarligt.

Nu däckar jag snart framför tvn.

Don't say a word about it.
Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0