Good job done, all by me myself and a little piece of someone else

Åhhh jag är så trööött! Hela kroppen är ett kolli. Sen fem imorsen har man hållt igång. Jobb, stallet, byta däck på bilen( gick åt helvete först), dans två timmar ( den är klar!!!) mer byta däck, hem,äta lite o prata med grannen. DÖD. Min dag i kort.

Tack brorsan för hjälpen med däcken. Pärlan var en pärla idag igen:) Och pappas tysta min när han insåg att jag faktiskt kunde byta däck var obetalbar, ännu bättre var hans ord" du var duktig". Det händer inte ofta.

Orkar inte ens tänka på morgondag men ni hittar mig på CG.



Ge mig massage och kli på magen. Och jag somnar inom tre sekunder med ett nöjt litet kurrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0