A long day, and a repeat tomorrow

Hade en galen dag idag. Öppnade förbutiken. 7.30-14. Hade min FRUKOSTRAST halv ett! Sjukt! Sprang bokstavligen mellan två lååånga köer från 9 och frammåt. Innan det hann jag iaf med att plocka upp det mesta som skulle fixas, men så himla stressigt alltså.

En liten sväng på maxi, laga mat, julpyssla, tvätta, storhandla, plocka upp alla varor. Åhh. ska leta reda på min kamera och sladd så ni kan få se mitt lilla jularrangemang i köket:)

Nu har jag duschat och ätit. Och nu måste jag verkligen sova, trots att jag mycket hellre skulle sätta på en film och mysa ner mig i soffan, för att slappna av för första gången på hela dagen.

Imorgon öppnar jag kassan, vilket innebär 6.30-13. Kommer bli mycket värre än idag vill jag lova. Så segt i kassan ju... Sen ska jag direkt ut till hästarna, hem en snabbis. sen till dansen, för sista passet innan uppvisningen på söndag! Sjuk!. sen förbi farmor och hämta mat.

Busy days.

Godnatt med er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0