Storstaden som inte imponerade

Hemma igen från Sthlm då...
Faktum är att det aldrig har käns bättre att komma hem. Jag och Sandra  hade en trevlig resa upp, en bra dag på stan, men allvarligt talat så förstår jag mig inte på Sthlms uteliv. Vi måste hamnat heeelt fel alltså. TÄnker inte säga så många ord om resten, hoppade på en tunnelbana vid sextiden imorse och var hemma hos Trym och Carina vid sju, har aldrig känts så rätt att ta beslutet jag tog där på natten.Sov till halv 1, sen åkte jag och plockade upp Sandra, donken fick servera mig frukost.

Resten låter vi vara osagt, det som händer i sthlm stannar i sthlm, och vi hoppas att denna historien inte upprepar sig!
Något som ar roligt iaf var att vi nog fick en hel del fina kort på mig o lukas, sötungarna lisa och sanna var där, två minibarn från thailand eller något som var hur gulliga som helst, särskilt sanna, typ tre år va hon, gulligast man kan tänka sig! Lukas har blivit stor med oj oj, tiden går verkligen! :S

Nej nu ska jag åka o se Jimmy dansa, sen ska jag se vad jag gör ikväll, vill skaka av mig känslan från inatt och känna lite trygghet från någon man känner, en film någon? Har tre alternativ, får se vad jag hittar på..

Hej med er!

Bjuder på en semesterbild från förra sommaren, tycker den stämmer inte lite med hur helgen blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0