Socialt med lite frihet

Äntligen en någorlunda bra dag!

Vaknade en halvtimme innan jag knackade på beccas dörr, solade på wordclass, åkte hem o käkade, skjutsade kacka till jobbet, fick äntligen låna bilen en sväng, kors i taket! Passade på att snabbdricka lite te hos farmor innan det bar av ut till Sandra och Pärlahästen. Som fakiskt var rätt mycket Pärla idag, hon jobbade mycket duktigt med att gå i form:)

Åkte hem vid halv sju, ringde min vän som ville att jag skulle hälsa på den oreangea dörren med namnet A Kanerva på(Det gjorde det va?:S) , så det gjorde jag ju, såklart! Blev en myskväll med mycket prat, om drömmar mest  skulle jag nog säga :) Drack lite te och jag är inte alls mer sugen på att flytta, nejdå. Avskräckt av den orangea dörren, så vill jag nog bo kvar här med våran fina vita. Haha. Eller inte. Skulle ta en prickig dörr bara jag fick en lägenhet...

Hade världes tur idag med! Hade en klänning upplagd på blocket( som verkligen inte är superfin, har bara haft den på ett bröllop för tre år sen), det budades sex kronor för den för några dagar sedan. Och det ar ju inte toppe. Så bad Becca gå in o buda upp den lite.

Fick en chock när jag loggade in! 167kr! Jag blir rik! Tänkte nu borde jag ha en lott, det där var ju osannolikt! Så! Tänkt blev gjort, och jag loggade in på svenska spel. Jag har vunnit på en enda lott i hela mitt lv, det är är inte min grej. Men nu fick man köpa en lott för halva priset, så tog en dubbeltriss! Tror ni jag vann? Joho då, 25 x2:) Mohaha.

Såklart ska man ju sluta när man vinner. Men idag kunde jag såklart inte sluta! Så tog en enkel triss, fick den för halva också, något fel i systemet, men vann inget. Tog en till i tron om att den med skulle bli halva, men nej. men jag vann 25kr till! Haha. ( Tänker inte säga något om att i slutändan har jag iaf bara 3 kr kvar av femtio på spelkontot, huvudsaken är att jag VANN! 75 spänn på samma dag! )

Nej nu ska de spelas lite innan insomnadet i den bättre världen, håller kvar i min för närvarande sanna Josefinaanda, så blev ett långt inlägg. Sån är jag. När livet är tråkigast blir inläggen som längst! Även om dagen ju var rätt bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0