Överdos av de andra

Nu var det ju ett ta sen igen. Valborg var otroligt kul, Örsåsa loge kommer bli ett ställe vi besöker fler gånger:) Kan bara säga att det vart mycket dans, ingen sömn på vägen hem och en bakisdag på fredagen men kebab till frukost och mat(delade på den) och dagen spenderades perfekt hos hästarna, min lilla pärla busade som vanligt, mycket bockande och skuttande. Fie var duktig på jasen som sprallade en hel del med:) En glass på vägen hem med min underbara vän satte pricken över i.

Hemmakväll, faktiskt en perfekt sådan, hade ingen ångest över att sitta hemma, bara njöt av min nya favoritmusik med joshua radin, och spelade rollercoaster. Beroendeframkallande spel, javisst. Spelade till halv ett på natten, duktigt josefina.

Jobbade 10-20 idag, och den här kvällen är jag inte alls nöjd med! Sandra är i götet o festar loss, många andra verkar vara ute på stan idag och jag? Som vanligt i min säng och måste verkligen sova nu ser jag. Jobb imorrn med, sen två dagar ledigt! Dock känns de inte som så mycket att se fram emot, har sjukt ont i halsen:( Suck.

Jag fick höra det jag ville höra, Fröken J gjorde mig en tjänst. Men usch. Ett överaskande sms igår kväll fick mig på ett humör som var på topp under lunchen idag! Jag har fått bollen dubbelt upp, som jag velat. Och jag vet inte vart jag ska göra av den. Är nog fortfarande inne i min överdos period. Av det andra könet. Pausar tills i helgen då jag får leva lite igen. Storstaden ska få finbesök...

Sussa nu. Suck. Fick just ett ännu mer uppiggande sms av emlan. " Hej vad gör du? Själv sitter man på trädgårn, puss". Eller smset av macke förut: " Vad gör du? Jag dricker öl:) ". Blaj på er. Tack ängel för sällskap per telefon<3

Ingen john blund dejt idag. Jag har ju en paus från pojkarna.

Jag säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0