Kompisdag

Vaknade sent imorse, tog igen all förlorad sömn:) Åkte och solade med bus och började fundera på den kommande sthlmsresan:) Sen åkte jag hem, tog tag i min nya kompis rockringen, tänkte att det här blir ju inte svårt! Gissa vem som stod där snopen 3 min senare och undrade vad som hade hänt? Där låg rockringen efter ett försök som varade i ingen tid alls. När man var liten rockade man ju massor?! Och gav mig på ett försök till. Och ett till. och ett till! ROckade ca tio minuter och blandade med att hoppa hopprep fast med ringen, och sedan var jag helt slut. Har hittat min nya hobby:)

Sedan blev det stan, köpte en ny fuktkräm från Nivea som jag tror kommer vara toppen, en ansiktsmask som ska läggas hos eme om någon halvtimme, och slutligen ett överlack, för nu jäklar vill jag ha tillbaka mina gamla fina långa naglar:)

Åt också glass på Halvars med Sofie och vi blev sittande där nästa tre timmar:) Mycket att prata om har vi, jag mest. Haha. Myspys. Sen kom eme och joinade en stund:)

Nu ska jag till Eme. Tar med mig lite melon och lite ananas så blir hon nog glad:)

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vad behöver du fundera på för den kommande sthlms resan? De e bara o komma hit:P Kram på dig

2009-05-25 @ 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0