Bilder från ballongflygningen över Sthlm!

Åh! Vet inte hur jag ska beskriva! Men det var sjukt härligt. Bilderna kommer inte göra upplevelsen rättvisa men detta är vad jag kan visa:

På gärdet blåste vi upp ballongerna. Ja fick vara en av dom sex som höll emot medan ballongen växte i sidled, så den inte skulle resa sig för tidigt. Mina armar är fortfarande trötta.. Den rosa ballongen var på helt fel ställe när vi närmade oss ett höghus på fö låg höjd. Nämligen ÖVER oss! Jag var jätterädd, men vi passerade mastarna på taket av huset med ca en meter...


En liten ö i skärgården invid sthlm, nära slottet. Pappa jag och jimmy njöt av solen på den klarblå himlen!



Slottet. Inte den bästa bilden men hittar den inte nu. Har massa på mobilen, kanske är den där. Plattan sett uppifrån. Coolt.


Solnedgången var fantastiskt när vi kom ut över öarna...


En av mina favoritbilder. Ser ni husen som ligger "innanför" husen! :)  Och sedan har vi cirkeln av hus med massa träd i. Undrar hur det är att bo i ett hus som är böjt?
 

Landade på en åker tillslut. Alla fick hjälpas åt att dra ner ballongen och hålla emot. Vi blev sedan döpta i champagne (bokstavligt, dom hällde det i håret på oss...). Jag blev därmed Ballongmarkgrevinna av Nytorp (platsen där vi landade, dvs tog namnet från den lilla stugan som låg precis där) ;)
   

Så himla häftigt var det! Dock var det fyra ballonger som landat på en och samma markägares marker, sådda åkrar och sånt. INTE populärt! Men dom var så duktiga, vi landade max en meter från en dikeskant och la korgen över diket så vi sabbade ingenting faktiskt!  Det här står på allas " attgörainnannidör-lista"!!

/ / Josefina som ska bums i säng efter ännu ett misslyckat försök att vända tillbaka dygnet. . .

Kommentarer
Postat av: Sofie

va härligt det ser ut =) Det får bli ett måste att göra det en dag! Ha det bra gumman min!

2009-05-19 @ 15:17:53
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0