Chockens vecka! Personbästa och grejer :)

Herregud vilken vecka. Överaskning på överaskning har det varit. Gillar det!

Det började med att Sara ställde upp och följde med på spanska teatern på kunskap i måndags, så himla kul att träffa henne igen och det blir oftare nu! Redan imorrn faktiskt! Då ska bus med också, jättekul, trodde jag inte faktiskt, hon är ju så väldigt upptagen jämt den där ängeln.

Och sedan var det löpningen med Pirre i tisdags. MIn senast prövotur gick ju åt skogen när lungorna brann efter tio min knappt! Hade ju bestämt mig för att strunta i vårruset med. MEN! Sprang 2.5 kilometer, upptäckte att jag inte var trött direkt, och körde ett varv till. På 32 minuter! Kul!

Och idag då! VÅRRUSET!  Och jag var grymt taggad där jag låg i sängen halva morgonen.

Träffade tjejerna från jobbet. Det spöregnade. Och jag var på topp. Och vi missade uppvärmningen. Och jag var lite orolig. Vi började i första startgruppen. För att vi skulle starta i samma allihopa. Och tempot var alldeles för högt i början. Och jag sprang. Och sprang. Och drack lite. Och sprang mer. Och jag var på topp!


Och jag gick i mål!  På 27.35!
Två bästa av CGs tjejor, med Mary en halvminut efter.

Det jag drömt om i ett antal år som kan räknas på två händer, hände idag. Och jag är stolt. Och lycklig. Och chockad. Jag har ju inte tränat på månader?...


En jättsnygg bild på mig när jag kommit hem från supertrevlig picknick efter jobbet som biniam och olle ordnat :)



Elva medaljer har det blivit. 1999 sprang jag första gången. På den blygsamma tiden 47 minuter. ;)något bättre idag:) Men så var jag bara elva år. 7 åringar gick i mål samtidigt som mig idag..

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Run Forest, Run! Det var ju en bra tid...fortsätt så...kram

2009-05-31 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0