Bio :)

Kom nyss hem efter att ha sett på bio med emlan,  seventeen again, en hyfsad lagom film, men som man nog snarare kan ladda ner än betala för att se. När vi bokade var v ensamma i salongen, vi fick seanre sllskap av fyra till, nämligen lagge, emelie och två kompisar till dom! Bra de, att vara ensamma hade varit pinsamt:P haha.

Dessförinnan en trevlig fika med chai på waynes. Nice. Gillar inte söndagkvällar, de har alltid varit förknippade med ångest över att helgen är slut. Eftersom jag nu är ledig två dagar, borde detta vara som min fredagkväll. Hum. En hyfsad sådan i så fall haha:)

Kvällen kunde slutat ännu bättre om inte baksmälla är ett påfund av djävulen. Inte min bakfylla då, utan någon annans;) En överaskning kan man säga, och en bra sådan. Men allt har en mening, och jag vet ju. Att jag är inne på överdospaus. Och då var det ju bra att baksmällan fanns så jag inte gör dumheter! Ha! Jag avslutar min paus i sthlm på lördag....

Nu ska jag spela lite innna jag somnar. Beroendeframkallande skitspel! Haha men gillar att ha något att göra! ;)

Åh. Jag hoppas det ser ljusare ut framöver för oss Johanna! Jag önskar och håller tummarna! Och jag lyssnar på Joshua i hans sånger och undrar hur framtiden ska te sig.



Jag säger återigen Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0