Vi ägde dansgolvet. Bokstavligt talat!

Haha det gjorde vi. Cromwell väntade ju på mig o Sandra o Tina igår, och minsann, vad karate jag blev. Jäger är ett farligt gott påhitt:) Vi kom dit, väldigt tomt på folk och en liiiten besvikelse över antalet flörtbara människor, Sandra blev min pusskompis igår, haha. Vi ägde dansgolvet utan tvekan, och det hade vi gjort även om vi inte var helt själva! Inte ens en dj fanns på plats i början, haha. Blev mer sedan dock, och jäklar vi var bra;) Det var faktiskt väldig kul, men klockan vart dags alldeles för snart! En väntande oskar och en väntande chricka följde med på en kort efterfest hos lollo, tillsammans med tina, några grabbar hon raggat upp och sandra och lollo såklart:)

Kvällen därefter vart inte mycket mer än att jag, tina, oskar och chricka gjorde sällskap hem till oskar, dock gick tina hem till sig. Killarna fick mig att skratta så magen dog av alla konstiga saker dom hittat på under kvällen. Kommentaren til en nyklippt tjej med raklugg " Du ser ut som windows 95" var elak men rolig ändå, haha.

Vaknade redan vid nio imorse(nåja tio) och fick snällt ligga o vänta på att klockan blev 11 så jag fick väcka oskar, chricka vaknade han med, ipren blev hans bästa vän.

En av mina bästa vänner väntade sedan i sörping, tog e kebab vi åt i bilen, tillsammans med stor cola, pärlan och jasen fick sig en genomkörare, så även våra en.

Jag VANN också en tävling med okända killar i en ful volvo som tävlade med oss från husby till häradshammar, så nöööjd är jag, och dom var chockade haha:) Jag gillar racing! hihi

Nu ska jag till Johanna och vi ska ha en ordentlig tjejkväll! Myspys!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

raca mot mig!! :P

2009-03-30 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0